Görevlerimiz
-
ÖSYM tarafından yapılan Devlet Memurları Sınavı Sonucunda Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezince Üniversitemize yerleştirilen personelin atama işlemleri,
-
Üniversitemize naklen ve açıktan atanan personelin bilgilerinin her ay Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı ile Başbakanlık Devlet Personel Başkanlığına bildirilmesi işlemleri,
-
Üniversitemiz idari kadrolarının takibi ile ilgili dolu-boş durumları ve geçici işçi sayılarını kapsayan cetveller üç aylık olarak Devlet Personel Başkanlığı ile Maliye Bakanlığı’na gönderilmesi işlemleri,
-
Kadro iptal, ihdas ve değişiklik işlemleri,
-
Tüm İdari personelimizin aylık derece yükselmesi, kademe ve kıdem ilerlemesi işlemleri,
-
Üniversitemiz tüm İdari personelinin sigorta, bağ-kur ve askerlik hizmetlerini değerlendirme işlemleri,
-
Üniversite İçi ve kurumlar arası personel nakil işlemleri ile kurum içindeki unvan değişiklikleri ve nakil işlemleri,
-
Üst öğrenimi bitiren İdari personelin intibak işlemleri, Tüm İdari personele ait özlük dosyalarının tanzimi işlemleri,
-
Üniversitemizde çalışan özürlü personelin durumu üç aylık sürelerde Başbakanlık Devlet Personel Başkanlığına bildirilmesi işlemleri,
-
Ayrılan personelin emeklilik ve ilişik kesme işlemleri,
-
Giyecek yardımı alacak personelin isim listelerinin hazırlayarak takip ve kontrolünü yapılıp ilgili birime gönderilmesi işlemleri,
-
Her yıl için Yükseköğretim Kurulu’ndan Üniversitemize ait akademik personel kadrosunun kullanım iznini alma işlemleri,
-
Kullanım izni alınmış akademik kadrolara açıktan ve naklen atama işlemleri,
-
Her üç ayda bir Maliye Bakanlığı ve Başbakanlığa personel kadrolarının bildirilmesi işlemlerini yapmakla görevlendirilmiş Şube Müdürlüğümüzdür.