Görevlerimiz

  • ÖSYM tarafından yapılan Devlet Memurları Sınavı Sonucunda Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezince Üniversitemize yerleştirilen  personelin atama işlemleri,
  • Üniversitemize naklen ve açıktan atanan personelin bilgilerinin  her  ay Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı ile Başbakanlık Devlet Personel Başkanlığına bildirilmesi işlemleri,
  • Üniversitemiz idari kadrolarının takibi ile ilgili dolu-boş durumları ve geçici işçi sayılarını kapsayan cetveller üç aylık olarak Devlet Personel Başkanlığı ile Maliye Bakanlığı’na gönderilmesi işlemleri,
  • Kadro iptal, ihdas ve değişiklik işlemleri,
  • Tüm İdari personelimizin  aylık derece yükselmesi, kademe ve kıdem ilerlemesi işlemleri,
  • Üniversitemiz tüm İdari personelinin sigorta, bağ-kur ve askerlik hizmetlerini değerlendirme işlemleri,
  • Üniversite İçi ve kurumlar arası personel nakil işlemleri ile kurum içindeki unvan değişiklikleri ve nakil işlemleri,
  • Üst öğrenimi bitiren İdari personelin intibak işlemleri, Tüm İdari personele ait özlük dosyalarının tanzimi işlemleri,
  • Üniversitemizde çalışan özürlü personelin durumu üç aylık sürelerde Başbakanlık Devlet Personel Başkanlığına bildirilmesi işlemleri,
  • Ayrılan personelin emeklilik ve ilişik kesme işlemleri,
  • Giyecek yardımı alacak personelin isim listelerinin  hazırlayarak takip ve kontrolünü yapılıp ilgili birime gönderilmesi işlemleri,
  • Her yıl için Yükseköğretim Kurulu’ndan  Üniversitemize ait akademik personel kadrosunun kullanım iznini alma işlemleri,
  • Kullanım izni alınmış akademik kadrolara açıktan ve naklen atama işlemleri,
  • Her üç ayda bir Maliye Bakanlığı ve Başbakanlığa personel kadrolarının bildirilmesi işlemlerini yapmakla görevlendirilmiş Şube Müdürlüğümüzdür.