İlanlar

...

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN 657/4-B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN

657/4-B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI

 

           Üniversitemizde, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4. maddesinin B fıkrasına göre istihdam edilmek ve giderleri Özel Bütçeden karşılanmak üzere 06/06/1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı’na ekli Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 2. maddesinin (b) fıkrasına göre aşağıda belirtilen ünvanlarda, 2022 yılı KPSS (B) grubu puan sıralamaları esas alınmak suretiyle, yazılı ve sözlü sınav yapılmaksızın) aşağıda belirtilen pozisyonlarda toplam 53 (elli üç) sözleşmeli personel alımı yapılacaktır.

 

POZİSYON SIRA  NO

ÜNVANI

 

KADRO SAYISI

ARANAN NİTELİKLER

 

HE1

HEMŞİRE

27

§ İlgili Fakülte veya Yüksekokulların Hemşirelik lisans programından mezun olmak.

ST2

SAĞLIK TEKNİKERİ

1

§ Eczane Teknikerliği veya Eczane Hizmetleri ön lisans programlarının birinden mezun olmak.

ST3

SAĞLIK TEKNİKERİ

3

§ Tıbbi Görüntüleme Teknikleri veya Radyoloji ön lisans programlarının birinden mezun olmak.

ST4

SAĞLIK TEKNİKERİ

1

§ Radyoterapi ön lisans programından mezun olmak.

ST5

SAĞLIK TEKNİKERİ

1

§ Diş Protez, Diş Protez Teknikerliği veya Diş Protez Teknolojisi önlisans programlarının birinden mezun olmak.

§ (Diş Hekimliği Fakültesinde çalıştırılmak üzere)

ST6

SAĞLIK TEKNİKERİ

2

§ Ağız ve Diş Sağlığı ön lisans programından mezun olmak.

§ (Diş Hekimliği Fakültesinde çalıştırılmak üzere)

ST7

SAĞLIK TEKNİKERİ

1

§ Tıbbi Görüntüleme Teknikleri veya Radyoloji ön lisans programlarının birinden mezun olmak.

§ (Diş Hekimliği Fakültesinde çalıştırılmak üzere)

BP8

BÜRO PERSONELİ

1

§ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat Fakültesi, İşletme Fakültesi ve Siyasal Bilimler Fakültesi lisans programlarının birinden mezun olmak.

§ Son başvuru tarihi itibariyle 30 (otuz) yaşını doldurmamış olmak.

§ Üniversitemiz tarafından farklı yerleşke (ilçeler dahil) veya birimlerde ihtiyaca binaen görevlendirilmeyi kabul etmek.

DP9

 

DESTEK PERSONELİ

(TEMİZLİK)

(ERKEK)

 

7

 

§ Ortaöğretim mezunu olmak.

§ Sağlık bakımından destek personeli (temizlik görevlisi) olarak devamlı çalışmasına engel hali bulunmamak.

§ Vardiyalı çalışmaya engel durumu bulunmamak, ihtiyaç halinde vardiyalı çalışma düzenine uyum göstermek.

§ Üniversitemiz tarafından farklı yerleşke (ilçeler dahil) veya birimlerde ihtiyaca binaen görevlendirilmeyi kabul etmek.

§ Taşıma, kaldırma, istifleme, kürekleme, kazma ve benzeri işleri yapmayı kabul etmek ve basit işçilik aletlerini gerekli yerlerde kullanabilmek.

§ Temizlik hizmetinin yanı sıra gerekli durumlarda çiçek ve peyzaj bakımı, budama, sulama ve çim biçme işlerini yapabilmek ve yapmayı kabul etmek.

§ Elle katı atık toplama yapabilmek ve yapmayı kabul etmek.

§ Hizmetli kadrosuna ait görevlerin tamamını yürüteceğini kabul etmek.

§ Son başvuru tarihi itibariyle 30 (otuz) yaşını doldurmamış olmak.

DP10

 

DESTEK PERSONELİ

(ŞOFÖR)

(ERKEK)

1

 

§ Üniversitelerin ön lisans programlarının birinden mezun olmak.

§ Son başvuru tarihi itibariyle eski E yeni D sınıfı sürücü belgesine en az 3 (üç) yıldır sahip olmak.

§ Şoförlük görevini yapmasına engel olabilecek hastalık ve benzeri durumu bulunmamak.

§ Üniversitemiz tarafından farklı yerleşke (ilçeler dahil) veya birimlerde ihtiyaca binaen görevlendirilmeyi kabul etmek.

§ Vardiyalı çalışmaya engel durumu bulunmamak, ihtiyaç halinde vardiyalı çalışma düzenine uyum göstermek.

§ Son başvuru tarihi itibariyle 30 (otuz) yaşını doldurmamış olmak.

KG11

KORUMA VE GÜVENLİK GÖREVLİSİ

(ERKEK)

4

§ Üniversitelerin ön lisans programlarının birinden mezun olmak.

§ Özel Güvenlik temel eğitimini başarı ile tamamlamış olmak ve son başvuru tarihi itibarıyla geçerlilik süresi dolmamış özel güvenlik görevlisi kimlik kartına sahip olmak.

§ 10/06/2004 tarihli ve 5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanunun 10’uncu maddesinde yer alan şartları taşımak.

§ Güvenlik görevini yapmaya engel olacak sağlık sorunu bulunmamak.

§ Vardiyalı çalışmaya engel durumu bulunmamak, ihtiyaç halinde vardiyalı çalışma düzenine uyum göstermek.

§ 170 cm’den kısa olmamak.

§ Beden kitle endeksi 19 (dahil) ile 25 (dahil) arasında olmak.

§ Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek psikiyatrik hastalığı bulunmamak, bedensel engeli olmamak, şaşılık, körlük, yürüme aksaklığı, işitme kaybı, çehrede sabit eser, uzuv noksanlığı, kekemelik ve benzeri engeller bulunmamak.

§ Üniversitemizde farklı yerleşke (ilçeler dahil) veya birimlerde ihtiyaca binaen görevlendirilecektir.

§ Son başvuru tarihi itibariyle 35 (otuz beş) yaşını doldurmamış olmak.

TE12

TEKNİSYEN

(ELEKTRİK)

(ERKEK)

 

1

 

§ Ortaöğretim Kurumlarının Elektrik veya Elektrik – Elektronik Teknolojisi alanının; Elektrik Tesisatları ve Pano dalından mezun olmak.

§ Üniversitemizde farklı yerleşke (ilçeler dahil) veya birimlerde ihtiyaca binaen görevlendirilecektir.

§ Ağır ve tehlikeli işlerde çalışabilmek için sağlık kurulundan rapor almak.

§ Son başvuru tarihi itibariyle 35 (otuz beş) yaşından gün almamış olmak.

TE13

TEKNİSYEN

(İNŞAAT)

(ERKEK)

 

3

 

§ Ortaöğretim Kurumlarının İnşaat Teknolojisi alanının;

§ Ahşap Yapı Sistemleri

§ Betonarme Yapı Sistemleri

§ Beton-Çimento ve Zemin Teknolojisi

§ Cephe Sistemleri ve PVC Doğrama

§ Çatı Sistemleri

§ Yapı İç Mekan Dekorasyonu

§ Yapı Yalıtımı

§ Yapı Yüzey Kaplama dallarının birinden mezun olmak

§ Üniversitemizde farklı yerleşke (ilçeler dahil) veya birimlerde ihtiyaca binaen görevlendirilecektir.

§ Ağır ve tehlikeli işlerde çalışabilmek için sağlık kurulundan rapor almak.

§ Son başvuru tarihi itibariyle 35 (otuz beş) yaşından gün almamış olmak.

 

 

1. GENEL ŞARTLAR

*Başvuracak adaylarda yukarıda belirtilen özel şartlar ile 657 Sayılı Kanunu’nun 48. maddesinde belirtilen genel şartları taşıyor olmak.

*Erkek adaylar için askerlik durumu itibariyle; askerlikle ilgisi bulunmamak, muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak,

*Başvuracak adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesinin “Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde fesih tarihinden, sözleşmeyi yenilememeleri hâlinde sözleşmenin bitiminden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmü gereğince bu maddeye aykırı durumu tespit edilenler hakkında işlem yürütülmeyecektir.

*Çeşitli KHK’lar ile kamu görevinden çıkarılanlar başvuruda bulunamazlar.

*Tercih edilecek pozisyonun karşısında yer alan şartları taşıyor olmak.

*Başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını tamamlamış olmak.

*Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.

*Nöbet usulü çalışmaya engel bir durumunun bulunmaması gerekmektedir.

*Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Atamaları yapılmış ise atamaları iptal edilecektir. Kurumumuzca kendilerine bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.

*Lisans mezunları için 2022 KPSS(B) grubu KPSSP3 puan türünden en az 55 puan almış olmak, Ön lisans mezunları için 2022 KPSS(B) grubu KPSSP93 puan türünden en az 55 puan almış olmak, Lise mezunları için 2022 KPSS(B) grubu KPSSP94 puan türünden en az 55 puan almış olmak.

 

2. BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ, ZAMANI VE BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER:

* Başvurular, e-Devlet üzerinden “Çukurova Üniversitesi-Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım” hizmeti veya “Kariyer Kapısı” (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) internet adresi üzerinden yapılacaktır. Şahsen başvuru alınmayacak, posta veya diğer yollarla yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.

*Adaylar Aranan Nitelikler kısmında belirtilen evrakları başvuru sırasında sisteme yüklemek zorundadırlar.

*Nitelik alanında istenen sertifikalar Aslı/Resmi Onaylı veya Noter Onaylısı (e-Devlet üzerinden alınan kare kodlu belge de kabul edilecektir). (Kamu Kurumları ile Yükseköğretim Kurumlarından alınan onaylı belgeler değerlendirilmeye alınacaktır.)

*Adaylar ilan edilen pozisyonlardan sadece birine başvurabilecek, birden fazla pozisyona başvuru yapılamayacak olup, yapılması halinde başvuruları geçersiz sayılacaktır.

*Adayların öğrenim durumları Yükseköğretim Bilgi Sistemi web servisleri aracılığı ile alınacak olup, tercih edilen pozisyonda yer alan öğrenim programları ile uygun olmaması durumunda başvuru işlemi değerlendirmeye alınmayacaktır.

*Adayların KPSS puan türü, yılı ve puanı ÖSYM web servisleri aracılığı ile alınacak olup tercih edilen pozisyonda belirlenen KPSS puan türü ve yılı ile uygun olmaması durumunda başvuru işlemi değerlendirmeye alınmayacaktır.

*Başvuru işlemleri 02/08/2024-16/08/2024 tarihleri arasında yapılabilecektir.

 

3. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN İLAN EDİLMESİ

*Başvuru tarihinden sonra yapılan müracaatlar ile istenilen belgeleri eksik/hatalı olanlar ve nitelikleri uygun olmayan adayların müracaatlarına işlem yapılmayacaktır.

*Başvurular incelendikten sonra, adayların isimleri KPSS puan sıralaması esas alınmak suretiyle başarılı adayların isim listesi https://personel.cu.edu.tr/ adresinden ilan edilecektir. Adayların puanlarının eşit olması halinde mezuniyet tarihi önce olan, bunun da eşit olması halinde doğum tarihi büyük olan adaya öncelik tanınacaktır. KPSS puan sırasına konulmak kaydı ile kadro sayısının 10 (on) katı kadar yedek aday belirlenecek olup, asıl kazanan adaylar atanmak üzere başvuru yapmadığı takdirde, ilan edilen yedek adaylar sırası ile çağırılacaktır.

*Atanmaya hak kazanan adaylar hakkında 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu uyarınca arşiv araştırması yapılacaktır. Söz konusu sonucun olumlu gelmesi halinde atamaları yapılacaktır.

*Adayla hizmet sözleşmesi yapılacak olup, sözleşmede belirtilen şartları yerine getirmeyen adayın sözleşmesi 1 (bir) ay içerisinde fesih edilecektir.

*Atanmaya hak kazanan aday, sonuçların ilan edilmesinden itibaren en geç 5 (beş) iş günü içerisinde istenilen belgeler ile Çukurova Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı, İşçi Bürosuna şahsen müracaat etmesi gerekmektedir. Bu süre içerisinde istenilen belgeleri teslim etmeyen ve müracaat etmeyen adaylar hakkını kaybetmiş sayılır.

*İlanda bulunmayan hükümler için genel mevzuat hükümleri geçerlidir.

*İlan sürecinin herhangi bir aşamasında iptali halinde, söz konusu ilan başvuran adaylar için atanmaya yönelik kazanılmış bir hak doğurmayacaktır.

*Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ilgililerin adresine posta yolu ile ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

 

4. ATAMA İÇİN İSTENEN BELGELER

*Sözleşme yapmaya hak kazanan adaylar, sonuçların ilan edilmesinden sonra istenecek belgeler, başvuru zamanı, evrakların teslim edilme şekli ve diğer şartlar Üniversitemiz https://personel.cu.edu.tr/ adresinden ayrıca ilan edilecektir.

Bilgi İçin : Personel Daire Başkanlığı : 0322 338 60 84 – 2688